3 Kasım 2011 Perşembe

Ömür Gedik, Saba Tümer'in programını neden terk etti?

Film eleştirmeni Ömür Gedik Saba Tümer'in programına çıkmaktan son anda neden vazgeçti?

Saba Tümer’in "Bu Gece" programına konuk olan gazeteci Ömür Gedik fazla bekleyemeyerek stüdyoyu terketti. Ömür Gedik durumu Twitter’da şu sözlerle anlattı: "Aciklama yapmak sart oldu.
Belki Saba Tümer’in haberi yoktur ama ekibi bizi kanal 10.30 da cagirdi ilk konuk olduğumuzu söyledi. 01.05 de diğer konuklar sohbetteydi.

3 saat muzisyen arkadaslarimla hazir bekledikten sonra baska bir gün geliriz önemli değil diyerek çıktım.

12.30 da yayından çıkacağım söylendiği halde 01.00 i geçmişti bekliyordum.

Diğer konu ilgi cekiciydi ve haliyle uzamıştı. Kalan 15-20 dk yi da onlarla devam edin ben baska zaman gelirim diyerek ayrildim.

Tavrim Saba’ya ya da Harun’a değil. Ben dendiğinden bile önce, saat 10.00 da üç kişiyle orada hazir oluyorsam program ekibinden de ayni saygıyı ve özeni görmeyi beklerim." açıklamasında bulunarak durumu anlattı.

Nedir, Neden, Nasıl, Nerede, Ne zaman, Hangi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder