28 Mayıs 2011 Cumartesi

Tiki Nedir - Kime teki denir ?

TİKİ NEDİR? KİME TİKİ DENİR?Çok şey bildiğini zanneden; genelde zengin aile çocuklarından oluşan; gündemden ve kendi yaşadığı memleketinde ne olup bittiğinden habersiz olan ama en haberli görünmeye çalışıp, 40 yıllık siyasilere taş çıkartan; giyime, makyaja, modaya canı gibi önem veren; çabuk kırılan, sıkıya gelemeyen; tartışma ortamlarında demogoji yapan; markadan başka hiç bir şey bilmeyen; nerde ne giymesi gerektiğini bilmeden gece gündüz farklı olmak adına çok şatafatlı ve parıltılı giyinen; genel kültürlü gibi duran ama genel kültürün g'sine sahip olmayan; yanınızda durduğunda konuşacak birşey bulamayacağınız; hurafelere, olağanüstü hikayelere hemen inanan; kimilerinin ağzından sakız eksik etmediği; bilmem ne derneği gibi google'da arasanız bulamayacağınız derneklere üye olandır tikiler…

Örnek olarak sık sık aşağıdaki konuşmalarla günlük hayatımızda yer edinmişlerdir.
-Selaam (nası bi selam şekliyse) nası gidiyo(how is it going)
-Ayy, inanılmaz bay geldi
-abi naber?

-baba nassın?
-abi geçenlerde bi hometheatre(cinema sistemi oluyo) gördüm görmelisin yani..manyak bi alet..bi bas veriyo abi süperrrr..yani gürünce bu ne felan oldum...
-ay çok banelsinnn
-ayyy kız o oğlanı gördüm oha oldum yaneeee
-ay kız o lakost çok ka gibi (burdaki ka da kalite demekmiş,,bilmeyenlere)
-abi geçen pembe bi lakost gömlek aldım görsen altınada tomiden bej deri bi pant... off çok mükemmel oldum ben neymişim abi beeee... kızlar hasta bana yawww...
-ya bana böö geldi bu markadan
-abi duydun mu selin kimle çıkıyomuşşş...hadiiii inanmam..
-imkansıbıl,deearmışııım,iğğğrançsıııaan
-şok oldum falan yaniiiiiiiii
-diyoosuoon?
-oha filan oldum yani..
-abi o ne ya çok demode...
-abi evet ya o hatun çok manyaktıııı..
-teen'e bak, cıbırı gördünmü
-ne diosuuuuuuuun, kaaalbimi fethediosuuuuunnn
-yeaa bean çok sıkılıoruuuomm..amerrikaya gidiceaaammm..
-Biliyomısaaaaan
-Hayvanssııaaan
-hadi papaaay
-pozitif elektrik alamadım senden yane, taam mı?
-yivrençsiaaan - iğrençsin
-kendine çok iyi bakıyosuun tımaam maa
-ay cıttan yaaneee
-baba iyij© e disconnect falan oldun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder